Plats

Tid

21 okt kl 13.00 eller kl 13.45

A/B-testa din webbplats

Varför, hur och var ska du testa?

A/B-testning är ett av de mest kraftfulla verktygen som finns för att optimera din sajt och hjälpa dina kunder och besökare att snabbare nå sitt mål, oavsett om det är att köpa en produkt eller använda en e-tjänst.

Under det här passet får du konkreta tips på hur du kommer igång med dina A/B-tester. Du får även exempel på användningsområden och hur du använder A/B-testning i SiteVision.

Petter Knutsson
Karl Eklöf

Petter Knutsson arbetar som Digital Marketing Manager med ett förflutet som webbstrateg i offentlig sektor.

Följ Petter på Twitter och LinkedIn.

Karl Eklöf är Head of Innovation på SiteVision och har lett utvecklingen av funktionaliteten för A/B-testning i SiteVision.

Följ Calle på Twitter.

Nyfiken på Sveriges mest omtyckta CMS?

Dela med dig!