u
Tunnbindaren
19 okt kl 11.10-11.40
Om vikten av att vara relevant för ett ökat engagemang
Du tänker det redan. Och du önskar att du visste. Alla som arbetar med kommunikation ställer samma fråga; vad är mina mottagare intresserade av?
Den stora utmaningen är att vi kommunicerar med våra mottagare i flera kanaler som tar del av vårt innehåll på flera enheter. Det är svårt att få grepp om vem mottagaren är och vad den vill. Därmed är det också svårt att vara relevant i kommunikationen.
Mikael Bergkvist diskuterar vikten av att lära känna dina mottagare för att nå ut med relevant innehåll och öka engagemanget hos dina kunder. Han delar också med sig av ett par konkreta förslag som du kan använda för att ta din digitala kommunikation till nästa nivå.
Mikael Bergkvist
Mikael Bergkvist arbetar på APSIS som Professional Services Consultant med fokus på CRM och integrationer. Han hjälper APSIS kunder att knyta samman teknik och marknadskommunikation med affärsnytta.
Utanför sin yrkesroll gillar han att nämna att han har spelat fotboll mot Zlatan och att han 2010 var med och vann Malmö Stads stora miljöpris.
Nyfiken på Sveriges mest omtyckta CMS?